Na koho mimo běžných občanů ČSOB také cílí?

Nejsme to jenom my, běžní občané, kdo si dnes může otevřít účet, využít úvěr, nebo si zřídit výhodnou pojistku či spoření. Kromě retailového bankovnictví banky cílí také na firemní klientelu.

My se aktuálně podíváme na možnosti, které jsou spjaty s bankou ČSOB, která patří do trojice těch největších, které na našem trhu jsou. Už to samo o sobě jasně znamená, že rozsah bude poměrně velký. Může to demonstrovat i fakt, že banka své produkty cílí i na různé korporace a na instituce. A to nejenom na ty státní, ale i na ty ze soukromého sektoru. Jak v oblasti účtů, tak i dalších produktů.

Klíčovým segmentem ČSOB jsou i firmy

Ty patří hned po běžných občanech mezi druhý segment, který využívá produktů banky nejvíce. Do oblasti firemní klientely samozřejmě můžeme zařadit také běžné a drobné živnostníky. Je jedno, v jakém oboru podnikají, jelikož i oni si mohou sjednat účet, nebo posunout své podnikání kupředu. ČSOB míří také do oblasti běžných firem – právnických osob. Je jedno, zda jde o společnosti s ručením omezeným, nebo třeba společnosti akciové. Využívat služeb mohou jak malé rodinné firmy, tak i největší hráči na trhu se stomilionovými obraty.

CSOB je zde i pro družstva a neziskovky

Firemní segment však může souviset i s poměrně specifickou klientelou, která může mít hlavně řadu individuálních požadavků, které souvisejí s vlastnostmi nabízených produktů. Příkladem mohou být bytová družstva a společenství vlastníků. Ty nejčastěji využívají jak správu financí, tak hlavně úvěry spojené s modernizacemi a revitalizacemi nemovitostí. Do sekce firemních klientů ale CSOB zahrnuje i neziskové organizace. Tedy také právnické osoby, které hledají profesionální, ale přitom levné služby. I na ty banka cílí a díky individuálnímu přístupu jim samozřejmě dokáže také vyhovět. Třeba bezplatnou nabídkou produktů ze segmentu účtů.